• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • İstanbul

Valilikler

T.C. Sancaktepe Kaymakamlığı
T.C. Sancaktepe Kaymakamlığı
T.C. Sancaktepe Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Kurumsal Kimlik
  • SANCAKTEPE
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Projeler
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
29
Ocak2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • SANCAKTEPE
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Malmüdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Projeler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

SANCAKTEPE İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI PERSONEL ALIM İLANI

21.12.2022

T.C.

AİLE VE SOSYAL HİZMETLER BAKANLIĞI

SOSYAL YARDIMLAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

İSTANBUL İLİ

SANCAKTEPE İLÇESİ

SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI

 

PERSONEL ALIM İLANI

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü’nün, 03.04.2012 tarih ve 2012/12 no’lu, 25.04.2012 tarih ve 2012/14 no’lu Genelgeleri ve 16.02.2012 tarih ve 2012/1 no’lu kararı ile yürürlüğe konulan “SYDV Personelinin Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” doğrultusunda; Sancaktepe Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’na, “4 (Dört) Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi”  “1 (bir) Büro Görevlisi” ve “1 (bir) Muhasebe Görevlisi” unvanında 6 belirsiz süreli sözleşmeli personel istihdam edilecektir.

 

 1 – ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER

A) GENEL ŞARTLAR

1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,

3) 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış.

4) Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak,

5) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

6) 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu Madde 48/A-5 bendi gereği; Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.

7) Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.

8) 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının her bir unvanın iş tanımında belirtilen bölümlerinden mezun olmak ve ÖSYM tarafından yapılan geçerli (2021-2022) Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak

9- Adli Sicil Kaydı bulunmamak.

 

 B) ÖZEL ŞARTLAR

Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi

  1. 4 Yıllık Yüksek Öğretim Kurumlarının Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Halkla İlişkiler bölümü, Sosyal Hizmetler bölümleri veya Siyasal Bilgiler ve İktisadi İdari Bilimler Fakültelerinin birinden mezun olmak.

 

2-  İşe Alım sürecinde geçerli olan (2021 - 2022 yılı) Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 Puan Türünde en az 60 puan almış olmak

3-  Sosyal iletişim becerisine sahip olmak

4-  Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut ve akıl hastalığı veya Özrü bulunmamak.

5-  En az B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak. Aktif araç kullanabiliyor olmak (mülakat sürecinde test sürüşü yapılacaktir).

6-  Bilgisayar Ofis programlarına hâkim olmak, İyi derecede Bilgisayar kullanmak.

7-  İstanbul Sancaktepe ilçesinde de ikamet edenler.

 

Büro Görevlisi

1-  4 Yıllık Yüksek ÖğretimKurumlarının Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Halkla İlişkiler bölümü, İletişim ve Sosyal Hizmetler bölümleri veya Siyasal Bilgiler ve İktisadi İdari Bilimler Fakültelerinin birinden mezun olmak.

 

 2-  İşe alım sürecinde geçerli olan (2021 - 2022) Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almış olmak

3- Sosyal iletişim becerisine sahip olmak

4- Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut ve akıl hastalığı veya özrü bulunmamak.

5- Bilgisayar Ofis programlarına hâkim olmak, iyi derece de bilgisayar kullanmak.

6- En az B sınıfı Sürücü Belgesinin olması, (tercih)

7- İstanbul Sancaktepe ilçesinde de ikamet edenler.

 

Muhasebe Görevlisi

  1. 4 Yıllık Yüksek ÖğretimKurumlarının Siyasal Bilgiler ve İktisadi İdari Bilimler Fakültelerinin, İşletme, İktisat, Ekonometri, Maliye, Muhasebe, Muhasebe bilgi sistemleri, Finansal Yönetim, Bankacılık bölümlerinden mezun olmak  

 

  1. İşe alım sürecinde geçerli olan (2021-2022) Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almış olmak

3- Sosyal iletişim becerisine sahip olmak, ihale süreçlerini, Personel iş ve işlemlerinin takipi, resmi yazışmaların takip edebilecek vb. ve Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut ve akıl hastalığı veya özrü bulunmamak. (En az bir yıl muhasebe deneyimine sahip olan tercih edilecektir.)

4- Bilgisayar Ofis programlarına hâkim olmak,

5- En az B sınıfı Sürücü Belgesinin olması,

6- İstanbul Sancaktepe ilçesinde de ikamet edenler.

 B- BAŞVURULARIN ALINMASI, YERİ VE ZAMANI;

 

1-BAŞVURU TARİHİ:  (21 Aralık 2022 - 29 Aralık 2022)

 

Başvurular 21-29 Aralık tarihleri arasında olup, Adaylar Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü’nün https://vakifilan.aile.gov.tr/ internet adreslerinden  online olarak başvuru yapacaklardır.

  

2-BAŞVURU ŞARTLARINI TAŞIYAN ADAYLARIN EVRAK TESLİMİ: (21 Aralık-30 Aralık 2022)

Yukarıda belirtilen internet adreslerine Adaylar tarafından yapılacak online başvuru “ön başvuru” niteliğindedir. Online başvurusunu yapan adaylar, aşağıda istenilen belgeleri hafta içi ve mesai saatleri içerisinde olmak kaydıyla şahsen SancaktepeSosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfının bulunduğu Meclis Mahallesi Atatürk Caddesi No:111 Sancaktepe Hükümet Konağı Sancaktepe adresine elden teslim ederek başvuru sürecini tamamlanmış olacaklardır. Posta,  e-posta vb. yollarla gönderilen evraklar işleme alınmayacaktır.

 

BAŞVURUDA BULUNACAK ADAYLARDAN İSTENİLECEK BELGELER;

1- Nüfus Cüzdanı aslı ve fotokopisi,

2- Diploma (edevlet barkodlu mezuniyet belgesi de geçerlidir)

3- KPSS P3 sınav sonuç belgesi 2021-2022

4- Adli sicil kaydı (E devlet geçerlidir)

5- Askerlik durumuna göre terhis, tecil veya muaf belgesi

(E devletten alınabilir)

6- Özgeçmiş (A4 kâğıdının bir yüzünü geçmeyecek şekilde)

7- Varsa iş deneyim ve sertifika belgeleri aslı veya fotokopisi

8- Varsa bilgisayar sertifikası aslı veya fotokopisi

9- Sürücü Belgesi fotokopisi

10- İkametgah Belgesi

 

3-MÜLAKAT TARİHİ YERİ VE ŞEKLİ:

 

30 Aralık 2022 tarihi mesai bitimine kadar (saat 17:00)  gerekli evrakları Vakfa teslim eden Adaylar arasından genel ve özel şartlarda istenilen özellikleri taşıyan Adaylar, KPSSP3 puan türüne göre sıralanacaktır. Yapılan bu puan sıralaması sonucu en yüksek puandan başlanarak, Vakfa alınacak personel sayısının 5 katı aday (Büro Görevlisi için 5 aday, Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi için 20 aday, Muhasebe Görevlisi için 5 aday) sözlü mülakata çağrılacaktır.

 

KPSSP3 puanına göre sıralanmış, mülakata çağırılacak aday listesi (20 Syi Görevlisi, 5 Büro Görevlisi, 5 Muhasebe Görevlisi toplam 30 Aday),  01 Ocak 2023 tarihinde adayların başvuru şifreleriyle Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü’nün http://www.sosyalyardimlar.gov.tr/tr internet adresinden görülebileceği gibi, Sancaktepe Kaymakamlığı’nın internet sitesinde de (http://www.sancaktepe.gov.tr) yayınlanacaktır. Bu adaylar Belirlenecek olan Mülakat günü davet edilecektir.

 

4-  MÜLAKAT SONUÇLARI:

Belirlenecek olan gün ve saatte Mülakata alınancak (20 SYİ Görevlisi, 5 Büro Görevlisi, 5 Muhasebe Görevlisi) 30 Aday arasından, mülakat komisyonunca yapılacak değerlendirme sonucuna göre karar verilen 4 Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi, 1 Büro Görevlisi, 1 Muhasebe Görevlisi isimleri, sistem üzerinden Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğüne bildirilecektir.

Genel Müdürlük değerlendirmesi sonucunda, Vakfımıza, sistem üzerinden göreve başlatılması istenilen personel bildirilecektir. Vakfımız Mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir. 

İLANEN DUYURULUR. 20.12.2022

                                                           

                                                                                                                                  VAKIF   BAŞKANLIĞI

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Açık Kapı
  • Resmi Gazete
  • Terörden Arananlar
Meclis Mahallesi Atatürk Caddesi No:111 Sancaktepe/İstanbul
Tel: 0216 622 73 10 Fax: 0216 622 73 12